Авторизация | Регистрация

Skoda Slavia parādīja budžeta sedana priekšrocības

17-03-2024, 17:48, Kategorija - LV / Ziņas par auto Latvijā
Skoda turpina sistemātiski strādāt budžeta sedanu un krosoveru jomā, iepriecinot praktiskos autobraucējus ar modeļiem, kuru pamatā ir jaunā MQB-A0-IN platforma. Šodien mēs runāsim par svaigu sedanu ar nosaukumu Skoda Slavia, kas jau ir devies uz Eiropas un ASV iekarošanu.
Auto spēs iepriecināt īpaši ekonomiskus un praktiskus pircējus. Kas ir tikai pieticīga benzīna dzinēju līnija ar nelielu atdevi 110-120 ZS. Tajā pašā laikā darbojas motori ar mehāniku vai automātiska mašīna, kas aprīkota ar Start / Stop sistēmu. Neskatoties uz dzinēju pieticību jaudas ziņā, tie ir ārkārtīgi uzticami un tiem ir palielināts resurss, pateicoties plazmas izsmidzināšanas cilindriem.

Kopumā Skoda cenšas nodrošināt savam budžeta segmentam pienācīgu kvalitātes līmeni, un tāpēc automašīnas dekorēšanai tiek izmantota ne lētākā plastmasa un audums. Rezultātā vienkārša izskata interjers neatstāj nepatīkamo totālās ekonomijas sajūtu, ko daudzi citi autoražotāji grēko bez sirdsapziņas sāpēm.
Ārēji Slāvija arī izskatās ļoti pieklājīgi. Var redzēt, ka dizaineri ir mēģinājuši un radījuši automašīnai neaizmirstamu un unikālu izskatu. Protams, tas ir tālu no premium segmenta, taču savā cenu diapazonā sedans ar jaukiem diskiem un citiem mūsdienu auto atribūtiem izskatās ļoti labi.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/


Līdzīgas ziņas:

Lamborghini Huracan GT2 tiks izlaists rudenī


Lamborghini Huracan GT2 sacīkšu automašīna gaidāma šoruden. Automašīna debitēja tālajā 2013. gadā, taču GT2 prefiksu tā saņēma tikai tagad. Protams, šī burvju saīsinājums modeļa nosaukumam tika pievienots iemesla dēļ. Dizaineri ir ievērojami strādājuši pie automašīnas tehniskā aprīkojuma, kā arī mainījuši tā dizainu.

Electra Quds Rise - pirmais Libānas elektriskais automobilis


Libāna kā viena no Tuvo Austrumu valstīm nekad nav bijusi nozīmīga vieta automobiļu rūpniecībai. Tomēr laiki mainās, tāpat kā pati automobiļu rūpniecība, kas arvien vairāk koncentrējas uz mārketingu, nevis ražošanas procesiem. Uz šī fona mēs redzam, kā mazie uzņēmumi patiešām ražo savus automobiļus.